HANDELSBETINGELSER HOS HEARTS N’ MINDS I/S

Generelle oplysninger
Hearts n’ Minds
Charlottenlund Stationsplads 2
2990 Charlottenlund
CVR nr.: 41582375
Telefon: +4525684877
E-mail: kontakt@heartsnminds.dk

1. Betaling
Hearts n’ Minds modtager betaling med VISA, VISA Electron, Mastercard, Maestro, Mobilepay og ViaBill. Betalingen vil blive trukket på din konto, når du er booker dig på et hold. Alle beløb er i danske kroner og incl. moms.

Betalingen kan også ske via bankoverførsel. Dette kan kun ske efter yderligere aftale med os. Selve overførslen skal være hos os inden ydelsens start før tilmeldingen godkendes.

I den tilsendte bookingbekræftelse er der ligeledes vedhæftet en kvittering på betalingen. Dog ved betalingen med bankoverførsel vil kvitteringen komme så snart overførelsen er modtaget.

2. Sygdom eller udeblivelse
Ved sygdom eller udeblivelse kan der gives erstatning af ydelsen i form af tilmelding på et senere hold. For at erstatning af ydelsen godkendes, skal dette meddeles senest 2 timer før ydelsens starttidspunkt. Meddelelsen skal sendes pr. mail på kontakt@heartsnminds.dk senest 2 timer før ydelsens starttidspunkt.

Såfremt anmeldelsen af sygdom eller udeblivelse ikke bliver meldt inden for ovenstående tidsrum, betragtes ydelsen som brugt. Det betalte beløb vil derfor ikke blive refunderet.

Erstatning af ydelsen ved sygdom eller udeblivelse gives kun en gang. Ved sygdom eller udeblivelse over flere gange ville erstatningen ikke blive godkendt, og ydelsen betragtes derfor som brugt.

3. COVID-19
Inden begyndelsen af kurset skal du som deltager kunne fremvise et gyldigt coronapas eller en negativ coronatest med en gyldighed indenfor 72 timer. Såfremt dette ikke kan dokumenteres vil man blive afvist fra kurset og blive henstillet til at anskaffe gyldigt dokumentation med henblik på deltagelse på et senere kursus.

4. Fortrydelsesret
Der gives som udgangspunkt 14 dages fuld returret på ydelser købt på vores hjemmeside med visse betingelser.
Perioden for de 14 dages fuld returret regnes fra den dag, hvor du modtager ordren. Dog frafalder de 14 dages fuld returret 24 timer før ydelsens starttidspunkt.

Fortrydelse skal anmeldes til os senest 14 dage efter købet eller 24 timer før ydelsens starttidspunkt. Ved overskridelse af dette betragtes ydelsen som brugt, og det betyder der ingen refundering bliver tilbagebetalt. Herved henviser vi til afsnittet “2. Sygdom eller udeblivelse”.

Meddelelsen skal gives pr. mail på kontakt@heartsnminds.dk eller ved afbestillingsfunktionen på hjemmesiden under booking. I meddelelsen pr. mail skal du gøre os tydeligt opmærksom på, at du ønsker at udnytte din fortrydelsesret.

5. Tilbagebetaling
Ved benyttelse af fortrydelsesretten bedes du medsende bankoplysninger i form af reg.nr. og kontonr, så det aftalte beløb kan overføres. Oplysningerne kan uden risiko oplyses pr. mail eller anden elektronisk form, da det ikke er følsomme oplysninger og kun vil blive anvendt til vores opfyldelse af tilbagebetaling.

6. Klagemuligheder
En klage over en tjenesteydelse kan indgives til Center for Klageløsning, Nævnenes Hus, Toldboden 2, 8800 Viborg.
Du kan klage til Center for Klageløsning via Klageportalen for Nævnenes Hus.
Link: Klageportal for Nævnenes Hus

Hvis du er forbruger med bopæl i et andet EU-land, kan du angive din klage i EU Kommissionens online klageplatform.
Platformen findes her: https://ec.europa.eu/consumers/odr/
Angiver du en klage her, skal du oplyse vores e-mail adresse: kontakt@heartsnminds.dk